مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 09:302015-08-02سياسي

معاون فرماندار دیلم مطرح کرد لزوم گسترش فرهنگ اسلامی در محیط اداری دیلم


معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان دیلم گفت: گسترش فرهنگ اسلامی و معنویت در محیط های اداری و کاری و احترام به حقوق شهروندی باید مورد توجه ادارات شهرستان دیلم قرار گیرد.

- " از بوشهر، کریم علی حسینی صبح امروز در نشست ستاد صیانت از حقوق شهروندی در دیلم اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به هفته دولت خدمات نظام و دولت باید به مردم گفته شود.

وی بیان داشت: در این هفته با اطلاع رسانی به موقع مردم را از حق وحقوق خود مطلع کرده و از سامانه ها، سایت ها و فضاهای مجازی برای تکریم جامعه هدف استفاده کنیم.

علی حسنی خاطرنشان کرد: با جلوگیری از رفتن وسایل نقلیه به کنار آب، آرامش و آسایش مهمانان همشهریان در کنار ساحل را تأمین کنیم.

علی حسنی احیا و تقویت روحیه تعهد و وجدان کاری افراد در انجام امور و اجرای قوانین اجتماعی و سنجش میزان تأثیرگذاری برنامه های فرهنگی در تغییر رفتارهای نابهنجار را در کاهش مشکلات کنونی جامعه مؤثر دانست.

معاون فرماندار دیلم با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید مبنی بر حفظ و گسترش ارزش های دینی و اسلامی خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ اسلامی و معنویت در محیط های اداری و کاری و احترام به حقوق شهروندی باید مورد توجه ادارات شهرستان دیلم قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون فرماندار دیلم مطرح کرد لزوم گسترش فرهنگ اسلامی در محیط اداری دیلم

معاون فرماندار دیلم مطرح کرد لزوم گسترش فرهنگ اسلامی در محیط اداری دیلم