مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 09:262015-08-02سياسي

جلسه کمیته مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد


دومین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از زاهدان، "دومین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر روز گذشته در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزارشد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان فرهنگی ادارات و نهادهای فرهنگی استان سیستان و بلوچستان برگزار شده بود، انسجام و برنامه ریزی و استفاده بهینه از منابع موجود، توجه به بحث آسیب های اجتماعی و رفتارهای پرخطر، تعامل بین اعضای کمیته در جهت رسیدن به راهکارهای کارشناسی و علمی که بتوان در جامعه کاربردی کرد، از مهمترین مواردی بود که مطرح شد و کلیه اعضا نسبت به آن اتفاق نظر داشتند.

همچنین در این جلسه نمایندگان دستگاه های دولتی گزارشی از فعالیت های فرهنگی خود در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی و رفتارهای پر خطر ارائه دادند.

در بخش دیگری از این جلسه نماینده موسسه سلامت بام آفتاب گزارشی از معضلات اجتماعی منطقه شیر آباد زاهدان به عنوان نمونه ای از یک منطقه پر خطر و راهکارهای مد نظر این موسسه به جهت بهبود وضعیت فعلی را به اعضای جلسه ارائه کرد.

علیرضا بندانی، رییس دانشگاه سیستان و بلوچستان که ریاست کمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه کمیته مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد

جلسه کمیته مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد