مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 08:252015-08-02حوادث

با همت امدادگران هلال احمر زرند جوان زرندی از مرگ حتمی نجات یافت


با تلاش یک ساعت ماموران امداد هلال احمر شهرستان زرند جوان زرندی از مرگ حتمی نجات یافت.

- رییس جمعیت هلال احمر شهرستان زرند امروز در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: عصر روز گذشته با کسب خبر از مرکز کشیک هلال احمر استان کرمان مبنی بر اینکه یک نفر از شهروندان زرندی به نام ع - ایزدی 32 ساله در ارتفاعات کوه های روستای خداآفریده سرباغ زرند مصدوم شده است، بلافاصله دو اکیپ از نیروهای هلال احمر زرند با همکاری اورژانس به منطقه اعزام و عملیات جستجو برای نجات این جوان را آغاز کردند.

محمود بابایی ماهانی افزود: نیروهای امدادی پس از تلاش بی وقفه یک ساعتی مصدوم را از ارتفاعات حدود 800 متری کوه دوشاخ در این منطقه با حمل طاقت فرسا به پایین انتقال و وی را از مرگ حتمی نجات دادند.

بابایی ماهانی گفت: پس از انتقال به پایین کوه، بلافاصله مصدوم برای درمان به بیمارستان سینا انتقال داده شد و با تلاش تیم پزشکی از مرگ حتمی نجات یافت و هم اکنون حال وی رضایتبخش و تحت درمان قرار دارد.

رییس جمعیت هلال احمر زرند عنوان کرد: قبل از جست وجو اطلاعات لازم را از همسر ایشان کسب کردیم و خود را به ارتفاعات کوه دوشاخ در منطقه عمومی سرباغ روستای خداآفریده رساندیم، مصدوم قبل از جراحت ضمن تماس با تلفن همراهش موقعیت جغرافیایی خود را اعلام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با همت امدادگران هلال احمر زرند جوان زرندی از مرگ حتمی نجات یافت

با همت امدادگران هلال احمر زرند جوان زرندی از مرگ حتمی نجات یافت