مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 07:052015-08-02سياسي

دلایل علمی که بر سودمندی مطالعه کتاب تاکید دارند


مهم نیست چه کتابی مطالعه می کنید، تنها باید خود را از نگرانی ها و استرس های روزمره رها کرده و قلمرو تخیل نویسنده را کاوش کنید.

- - آخرین بار که یک کتاب را مطالعه کردید به چه زمانی باز می گردد؟ آیا عادات مطالعه روزانه شما تنها حول محور پست های شبکه اجتماعی گردش می کند؟ اگر یکی از بی شمار افرادی هستید که به طور مرتب کتاب مطالعه نمی کنند، ممکن است منافع بسیاری را از دست بدهید.

به گزارش سایت قطره و به نقل از"گروه علم و فناوری" عصرایران، کتاب ها می توانند تخیل شما را تحریک کرده و حس کنجکاوی تان را برانگیزند.

اگرچه با پیشرفت فناوری افراد بسیاری برای مطالعه کتاب از کتاب خوان های الکترونیکی یا تبلت ها استفاده می کنند، اما کتاب های واقعی همچنان از محبوبیت بسیاری در سراسر جهان برخوردار هستند.

در ادامه برخی دلایل برای مطالعه کتاب که از پشتیبانی علمی برخوردار هستند را ارائه می کنیم.

تبدیل شدن به فردی بهتر در سال 2013، مطالعه انجام شده توسط دانشگاه اموری نشان داد افرادی که به مطالعه داستان می پردازند از حس همدلی بیشتری برخوردار هستند.

پژوهشگران مغز افراد را پس از مطالعه داستان با مغز افرادی که چیزی مطالعه نکرده بودند، مقایسه کرده و دریافتند مغر خوانندگان داستان فعالیت بیشتری را در مناطق مشخصی از مغز نسبت به افرادی که چیزی نخوانده بودند، نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل علمی که بر سودمندی مطالعه کتاب تاکید دارند

دلایل علمی که بر سودمندی مطالعه کتاب تاکید دارند