مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 05:102015-08-02بين الملل

عناوین رویدادهای خبری روز یکشنبه جهان از نگاه خبرگزاری فرانسه


خبرگزاری فرانسه عناوین مهم ترین رویدادهای خبری جهان را در روز یکشنبه دوم اوت برابر با یازدهم مرداد به این شرح گزارش داد:- تهران/ مصاحبه تلویزیونی حسن روحانی رییس جمهور ایران درباره مسائل داخلی و بین المللی در ساعت هفده به وقت گرینویچ (بیست و یک و سی به وقت تهران)- پاریس/ بخشی از بال یک هواپیما که در ساحل جزیره رئونیون در اقیانوس هند کشف شده، به آزمایشگاه نظامی فرانسه در شهر تولوز آورده شد و قرار است هفته آینده کارشناسان فرانسوی، مالزیایی و آمریکایی با بررسی روی این قطعه کشف شده، پرده از راز ناپدید شدن هواپیمای مالزیایی در مارس دو هزار و چهارده در آبهای استرالیا بردارند.

- استانبول/ تحولات در حالی در ترکیه پیگیری می شود که هواپیماهای جنگی این کشور همچنان به حملات خود به مواضع پ ک ک در خاک ترکیه و عراق ادامه می دهند.

این در حالی است که دولت اقلیم کردستان عراق هم از پ ک ک خواسته است این منطقه را ترک کند تا غیرنظامیان در این حملات قربانی نشوند.

- بیت المقدس/ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل در حالی در نشست هفتگی اعضای کابینه خود شرکت می کند که جهان به سبب زنده سوخته شدن یک نوزاد فلسطینی در حمله یهودیان افراطی، به خشم آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عناوین رویدادهای خبری روز یکشنبه جهان از نگاه خبرگزاری فرانسه

عناوین رویدادهای خبری روز یکشنبه جهان از نگاه خبرگزاری فرانسه