مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 04:362015-08-02سياسي

تصویربردار دفاع مقدس نخستین تصاویر آزادسازی خرمشهر را روایت می کند


تصویربردار نخستین تصاویر آزادسازی خرمشهر التهاب و دلهره ناشی از تهیه و ارسال گزارش و تصاویر آزادسازی خرمشهر را در گفت وگوی تفصیلی با تسنیم روایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، امروز یکی از ارکان اصلی دنیای اطلاعات و ارتباطات تصویر است و تصور دنیای عاری از تصویر از گمان همگان خارج است و عکس و فیلم به عنوان سندی از اسناد مکتوب و ثبت شده تاریخی و یادآور خاطره های تلخ و شیرین خانواده هاست و بخشی از تاریخ و فرهنگ ملت ها را روایت می کند.

اهمیت تصویر در ثبت و ضبط ابعاد هر حماسه و انتقال آن از نسل حماسه آفرین به نسل های بعد و در یک کلام پیام رسانی هر رخداد و واقعه ای از بزرگ ترین کارکردهای فیلم و عکس و برای ما یادآوری زمان گذشته است.

در هشت فصل حماسه این مرز و بوم آنچنان که شایسته بود رسالت تصویربرداری محقق نشد اما دوربین هایی که تا آن زمان سمت و سوی خود را نمی شناختند وارد جبهه ها شدند و از دل خاکریزها و در زیر آتش توپ و خمپاره ها و درکنار بوی باروت تصاویری جاودانه را در دل قاب نشاندند.

بودند مردانی که سلاحشان دوربین بود و از پشت لنز به دلاورمردی رزمندگان نگریستند و بزرگ ترین حماسه جاویدان تاریخ و زیباترین چهره های خداپرست را در جبهه های نبرد با دوربین خود ثبت و ضبط کردند و مصادیق بارز عشق و توحید را به تصویر کشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویربردار دفاع مقدس نخستین تصاویر آزادسازی خرمشهر را روایت می کند

تصویربردار دفاع مقدس نخستین تصاویر آزادسازی خرمشهر را روایت می کند