مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 03:212015-08-01سياسي

مدیرکل کتابخانه های استان البرز: دو کتابخانه در چهارباغ ساوجبلاغ افتتاح می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز از افتتاح دو کتابخانه عمومی در چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

- حجت الاسلام شمس الله فلاح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: از مهمترین برنامه های ما توسعه فضاها و سرانه های کتابخانه ها در شهرستان های مختلف استان البرز است.

وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به برنامه ریزی های انجام شده توسعه سرانه های کتابخانه در دستور کار قرار گرفته است و اولویت با مناطقی است که از این فضاها کمتر بهره مند هستند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه براساس تدابیر اندیشیده شده دو کتابخانه در چهارباغ ساوجبلاغ افتتاح می شود، افزود: با همت مسئولان این دو کتابخانه تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

فلاح خاطرنشان کرد: چهارباغ فاقد کتابخانه بود، اما امروز دارای یک کتابخانه 450 متری با تمام تجهیزات و امکانات است که هم اکنون نیز دو پروژه عمرانی کتابخانه سازی در دو منطقه قائمیه چهارباغ و دیگری در شهر چهارباغ است که در آینده به بهره برداری می رسد.

وی در ادامه سخنان خود از افتتاح یک کتابخانه عمومی در روستای لشگرآباد خبر داد و گفت: روستای 13 هزار نفری لشگرآباد فاقد کتابخانه عمومی بود که با تصویب اعضای انجمن و با همکاری شورای اسلامی بخش چهارباغ یک باب کتابخانه 140 متری روستایی تا پایان شهریور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل کتابخانه های استان البرز: دو کتابخانه در چهارباغ ساوجبلاغ افتتاح می شود

مدیرکل کتابخانه های استان البرز: دو کتابخانه در چهارباغ ساوجبلاغ افتتاح می شود