مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 03:012015-08-01بين الملل

سخنگوی جنبش فتح:باید مقامات اسراییلی را در محاکم بین المللی محاکمه کرد


احمد عساف در گفتگو با شبکه تلویزیونی بی بی سی عربی از تل آویو درباره تظاهرات فلسطینیان علیه رژیم صهیونیستی و در پاسخ به این پرسش که فلسطینیان بیانیه های محکومیت کابینه اسراییل را درباره کشته های خود نمی پذیرند، بنابراین تصمیم آینده تشکیلات خودگردان فلسطین چیست،گفت:محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین خواهان تشکیل پرونده شهید علی الدوابشه در دادگاه کیفری بین المللی شده و از ریاض المالکی وزیر خارجه فلسطین خواسته است فورا به این دادگاه برود تا این پرونده را در اختیار این دادگاه قرار دهد و جنایتکاران جنگی اسراییل محاکمه شوند.

سه ماه است که عضویت فلسطین در این دادگاه تکمیل شده است و از زمان عضویت پرونده های مختلفی نظیر تجاوز وحشیانه اسراییل به نوار غزه و شهرک سازی این رژیم تقدیم این دادگاه شده است.

جنایات شهرک نشینیان اسراییل در سطح جنایت جنگی است و جنایت این شهرک نشینیان علیه علی الدوابشه جنایت علیه بشریت بوده و در حال حاضر توپ در زمین جامعه بین المللی و دادگاه کیفری بین المللی است تا این تروریست ها را محاکمه کند و همچنین باید کابینه اسراییل به دلیل حمایت از این تروریست ها محاکمه شود.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی از گروه های فلسطینی می گویند باید تشکیلات خودگردان فلسطین به هماهنگی های امنیتی خود با اسراییل پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی جنبش فتح:باید مقامات اسراییلی را در محاکم بین المللی محاکمه کرد

سخنگوی جنبش فتح:باید مقامات اسراییلی را در محاکم بین المللی محاکمه کرد