مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 02:402015-08-01بين الملل

تحقیق ترکیه درمورد کشته شدن غیرنظامیان در حملات به مواضع پ ک ک


در پی انتشار اخباری در مورد کشته شدن غیرنظامیان در حملات هوایی ارتش ترکیه به مواضع گروه پ ک ک در شمال عراق، دولت ترکیه شامگاه شنبه از آغاز تحقیقاتی در این زمینه خبر داد.

در حالیکه مقامات اقلیم کردستان عراق بامداد شنبه از کشته شدن دستکم شش غیرنظامی از جمله دو زن در حملات هوایی ترکیه به مواضع پ ک ک خبر داده بودند و مطبوعات طرفداران کردها در ترکیه هم بدون اشاره به جزییات بیشتر، خبر از وقوع یک کشتار در شمال عراق دادند، وزارت امور خارجه ترکیه شامگاه شنبه در بیانیه ای گفت در مورد این ادعاها تحقیقاتی آغاز شده است و همه مسائل و اتفاقات به طور دقیق بررسی خواهد شد.

این وزارت خانه در بیانیه خود افزود ارتش ترکیه به پایگاه های لجستیکی حزب کارگران کردستان (پ ک ک ) حمله می کند و دستگاه های اطلاعاتی ترکیه تاکید دارند اهداف این حملات، در مناطقی واقع شده اند که هیچ غیرنظامی در آنجا زندگی نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از آنکارا؛ رییس اقلیم کردستان عراق روز شنبه در بیانیه ای گفت حزب کارگران کردستان (پ ک ک ) باید از کردستان عراق بیرون بروند تا حملات هوایی ارتش ترکیه به مواضع این گروه، در میان غیرنظامیان بیگناه قربانی نگیرد.

مسعود بارزانی در بیانیه خود گفت پ ک ک باید میادین نبرد خود را از اقلیم کردستان عراق دور کند تا تعداد بیشمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیق ترکیه درمورد کشته شدن غیرنظامیان در حملات به مواضع پ ک ک

تحقیق ترکیه درمورد کشته شدن غیرنظامیان در حملات به مواضع پ ک ک