مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 مرداد 1394 ساعت 00:362015-08-01پزشكي

این ماده خوراکی شور را جایگزین نمک کنید


به هیچ عنوان نمک را به سفره هایتان وارد نکنید و اگر میخواهید طعم شوری در زندگیتان جاری باشد به جای نمک معمولی از نمک رژیمی استفاده کنید.

- " به نقل از باشگاه خبرنگاران، پیام فرح بخش متخصص تغذیه با اشاره به طعم شوری نمک رژیمی در زندگی افزود: به هیچ عنوان نمک را به سفره هایتان وارد نکنید و اگر می خواهید طعم شوری در زندگیتان جاری باشد به جای نمک معمولی از نمک رژیمی استفاده کنید به دلیل آنکه نمک طعام از کلروسدیم و نمک رژیمی از کلروپتاسیم تشکیل شده است.

پیام فرح بخش متخصص تغذیه با اشاره به طعم شوری نمک رژیمی در زندگی افزود:به هیچ عنوان نمک را به سفره هایتان وارد نکنید و اگر می خواهید طعم شوری در زندگیتان جاری باشد به جای نمک معمولی از نمک رژیمی استفاده کنید به دلیل آنکه نمک طعام از کلروسدیم و نمک رژیمی از کلروپتاسیم تشکیل شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: نمک رژیمی نه تنها باعث بالا رفتن فشار خون نمی شود بلکه باعث کاهش فشار خون نیز می شود و همچنین به سلامتی قلب و عروق نیز کمک خواهد کرد.

فرح بخش با اشاره به میزان استفاده نمک در روز اظهار داشت: سازمان بهداشت جهانی معتقد است افراد باید زیر 6 گرم نمک در روز استفاده کنند که متاسفانه در کشور ما این میزان بیشتر از 6 گرم است زیرا تمامی افراد نمک زیاد مصرف می کنند و به جای نمک از چاشنی های دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این ماده خوراکی شور را جایگزین نمک کنید

این ماده خوراکی شور را جایگزین نمک کنید