مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 21:402015-08-01حوادث

انهدام باند بزرگ سارقان خودرو در شیراز


اعضای باندی که به صورت خانوادگی و با سرقت خودروهای وانت نیسان، تویوتا هایلوکس و کامیون آنها را به یکی از شهرستان های شرقی کشور انتقال می دادند، - توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان؛ فرمانده انتظامی استان فارس در تشریح این خبر گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت خودروهای وانت نیسان و چند دستگاه تویوتا در سطح استان و به ویژه شهر شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت .

سردار "احمد علی گودرزی" ادامه داد: تحقیقات مأموران در این راستا ادامه داشت تا اینکه مأموران، سارق یک دستگاه خودرو وانت نیسان با پلاک جعلی را دستگیر که متهم در بازجویی های انجام شده اعلام کرد خودرو را در شیراز از افرادی اخذ و قصد انتقال آن به یکی از شهرستان های شرقی و تحویل به افرادی دیگر را داشته است.

وی اظهار کرد: مأموران با انجام تحقیقات گسترده میدانی و انجام شگردهای خاص پلیسی هشت نفر از اعضای این باند را شناسایی و همگی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: سارقان در تحقیقات تا کنون به سرقت بیش از 170 دستگاه خودرو وانت نیسان، پنج دستگاه تویوتا هایلوکس و دو دستگاه کامیون و انتقال به مرزهای شرقی و تحویل به تعدادی مالخر اقرار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند بزرگ سارقان خودرو در شیراز

انهدام باند بزرگ سارقان خودرو در شیراز