مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 20:512015-08-01بين الملل

خودداری عربستان از پرداخت وعده های مالی در قبال سازمان ملل


عربستان از پرداخت پول وعده داده شده به سازمان ملل برای کمک رساندن به مردم جنگ زده یمن خودداری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، "عربستان سعودی از پرداخت 274 میلیون دلاری که به سازمان ملل برای کمک فوری به یمن وعده داده بود، خودداری کرده است.

بنابرگزارش رویترز، عربستان در حالی از عمل به وعده خود برای کمک به یمن خودداری کرده است که مردم این کشور درپی جنگ با شرایط دشواری مواجه هستند.

در همین زمینه استفان اوبراین نماینده سازمان ملل در امور بشر دوستانه نسبت به نتایج این تاخیر هشدار داد و گفت: آژانس های وابسته به سازمان ملل در انتظار کمک های وعده داده شده توسط عربستان هزینه هایی انجام داده اند که این هزینه ها پرداخت نشده است و آژانس های کمک رسانی برای ادامه تلاش هایشان به این پول نیاز دارند.

عربستان از 6 فروردین حملاتی را علیه یمن آغاز کرده که در این حملات بیش از دو هزار نفر جان خود را از دست داده اند و عربستان در پایان بخش اول عملیات خود موسوم به طوفان اراده وعده داده بود که برای کمک رسانی به مردم یمن مبالغی را در نظر گرفته است اما به این وعده خود عمل نکرده است.

این در شرایطی است که ادامه جنگ و محاصره هوایی، زمینی و دریایی یمن منجر به مشکلات جدی برای مردم این کشور شود و سازمان ملل درباره وقوع فاجعه انسانی در یمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودداری عربستان از پرداخت وعده های مالی در قبال سازمان ملل

خودداری عربستان از پرداخت وعده های مالی در قبال سازمان ملل