مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 20:202015-08-01ورزشي

امضای تفاهم نامه هیئت تکواندو البرز و فدرال سن پطرزبورگ


هیئت تکواندو استان البرز و فدراسیون تکواندو فدرال سن پطرزبورگ روسیه تفاهم نامه همکاری امضاء کردند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، در جلسه ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، quotation mark مومت دمید quotation mark رییس تکواندو فدرال روسیه ، محمد نوذری رییس هیئت تکواندو استان البرز، quotation mark پاک ایلیا quotation mark سرمربی تیم سن پطرزبورگ تفاهم نامه همکاری امضا شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در این جلسه گفت: امیدواریم این سفر از لحاظ ورزشی برای تیم سن پطرزبورگ مطلوب و استان البرز میزبان خوب و شایسته ای برای این میهمانان عزیز بوده باشد.

quotation mark مومت دمید quotation mark رییس تکواندو فدرال روسیه نیز با قدردانی و ابراز رضایت از میهمان نوازی البرزی ها گفت: این یکی از بهترین اردوهایی بود که تاکنون برگزار کرده ایم و می دانیم تجربیات تکواندوکاران البرزی برای ما بسیار مفید و تأثیرگذار خواهد بود.

وی گفت: در اواسط ماه اکتبر یکدوره فستیوال مهم ورزشی در سن پطرزبوگ برگزار خواهد شد که از تیم تکواندو البرز نیز دعوت خواهیم کرد.

quotation mark مومت دمید quotation mark در ادامه اضافه کرد: تاکنون به کشورهای زیادی در جهان سفر کرده ایم اما فرهنگ و صمیمیتی که در ایران وجود دارد را در هیچ کشوری شاهد نبوده ایم، ما با مردم ایران بسیار احساس دوستی و نزدیکی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه هیئت تکواندو البرز و فدرال سن پطرزبورگ

امضای تفاهم نامه هیئت تکواندو البرز و فدرال سن پطرزبورگ