مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 18:162015-08-01اجتماعي

دوره های بازنگری کتاب های درسی در قزوین برگزار می شود


رییس بسیج فرهنگیان استان قزوین گفت: دوره های بازنگری کتاب های درسی در استان قزوین برگزار می شود که در این دوره ها کتاب های درسی مقاطع ابتدایی از نظر ارزش ها و مسائل دینی مورد بررسی می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، رضا ابراهیمی عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح کمی و کیفی حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان استان قزوین قرار است که دوره های آموزشی برای سرگروه های این حلقه ها برگزار شود.

رییس بسیج فرهنگیان استان قزوین افزود: با زمان بندی های صورت گرفته این دوره ها تا اواخر شهریورماه امسال و قبل از باز گشایی مدارس ادامه دارد و به صورت منسجم و پایدار برگزار می شود.

وی در راستای برنامه های دیگر این سازمان، عنوان کرد: مربیان حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان استان قزوین به اردوگاه هفتم تیر رامسر اعزام می شوند.

ابراهیمی در رابطه با زمان سفر این مربیان، بیان کرد: از تمامی مناطق آموزش و پرورش استان قزوین، مربیان حلقه های صالحین از ششم تا هشتم شهریورماه امسال به این شهرستان اعزام می شوند.

رییس بسیج فرهنگیان استان قزوین در رابطه با هدف برگزاری این سفر دو روزه برای مربیان حلقه ها، ابراز کرد: در راستای ایجاد صمیمیت و دوستی میان اعضای حلقه های صالحین و ایجاد شرایط لازم برای توسعه این حلقه ها از مناطق 14 گانه آموزش و پرورش استان قزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های بازنگری کتاب های درسی در قزوین برگزار می شود

دوره های بازنگری کتاب های درسی در قزوین برگزار می شود