مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 16:002015-08-01حوادث

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد نجات کوهنورد لرستانی در منطقه پلور آمل


مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از نجات یک کوهنورد در منطقه پلور شهرستان آمل خبر داد و گفت: نجات گران جمعیت هلال احمر استان با استفاده از بالگرد امدادی یک کوهنورد لرستانی که به همراه یک گروه 8 نفره قصد صعود به قله دماوند داشتند را نجات دهند.

- " از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، مهدی ولی پور بیان کرد: یک گروه کوهنوردی از استان لرستان روز پنج شنبه قصد صعود به قله دماوند را داشتند که با مصدومیت یکی از کوهنوردان از ادامه راه باز ماندند.

وی افزود: با گزارش این حادثه به جمعیت هلال احمر استان از طریق تلفن 112 ندای امداد، تیم امداد کوهستان پایگاه پلور جمعیت هلال احمر شهرستان آمل برای نجات این فرد به ارتفاعات پلور اعزام شدند.

وی تاکید کرد: با توجه به صعب العبور بودن منطقه و شرایط جغرافیایی نامناسب برای انتقال مصدوم به منطقه پایین دست و در نهایت مرکز درمانی، نیروهای اعزامی درخواست کمک از طریق بالگرد را کردند که بلافاصله به منطقه اعزام شد.

ولی پور گفت: سرانجام پس از پنج ساعت تلاش مستمر نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر حدود ساعت 21:30 روز جمعه فرد مصدوم را با استفاده از هلی برد به پایگاه امداد هوایی هلال احمر استان انتقال دادند و از آنجا به مرکز درمانی فاطمه زهرا (س) ساری اعزام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد نجات کوهنورد لرستانی در منطقه پلور آمل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد نجات کوهنورد لرستانی در منطقه پلور آمل