مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 15:012015-08-01دانش

نخستین استارت آپ ویکند دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد


نخستین استارت آپ ویکند دانشگاه صنعتی اصفهان با معرفی تیم برگزیده ارائه دهنده برترین ایده نوآورانه به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو "، نخستین استارت آپ ویکند دانشگاه صنعتی اصفهان با معرفی تیم برگزیده ارائه دهنده برترین ایده نوآورانه به منظور ایجاد یک کسب و کار جدید، به کار خود پایان داد.

در این رویداد آموزشی و تجربی که با عنوان استارت آپ ویکند دانشگاه صنعتی اصفهان از هفتم تا نهم مردادماه به میزبانی این دانشگاه برگزار شد، 124 شرکت کننده به ارائه ایده های نوآورانه و مبتنی بر فناوری پرداختند.

در دو روز نخست این رویداد و پس از انتخاب 15 ایده بر مبنای رأی شرکت کنندگان، گروه هایی برای هر ایده تشکیل شد تا ضمن توسعه آن، مدلی از کسب و کار ایده مورد نظر را ارائه کنند.

در روز پایانی این همایش و با داوری مدل های ارائه شده توسط داورانی از بخش صنعت، از میان 15 تیم شرکت کننده تیم کتابم کو؟ متشکل از علیرضا اخوان صراف، احسان کریمی، امیر حیدری، محمد عسکری، سیمین استکی، و فاطمه آقامحمدی عنوان برتر را به خود اختصاص داد.

استارتاپ ویکند (startup weekend) یک رویداد آموزشی و تجربی است که در سه روز متوالی برگزار و در آن مدیران تجاری، برنامه نویسان، بازاریاب ها و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا طی 54 ساعت ایده های خود را مطرح و پس از تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین استارت آپ ویکند دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد

نخستین استارت آپ ویکند دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد