مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 14:562015-08-01اقتصادي

بیشترین اعتبارات شهرستان بویین زهرا به حوزه آب اختصاص یافته است


از آنجایی که شهرستان بویین زهرا همواره در حوزه آب شرب و کشاورزی با مشکل روبرو بوده است بیشترین اعتبارات سال 94 این شهرستان به حوزه آب اختصاص داده شده است.

- " از قزوین، ارسلان قاسمی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بویین زهرا که در سالن جلسات فرمانداری بویین زهرا برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اولویت های اصلی شهرستان بویین زهرا در توزیع اعتبارات تکمیل و به اتمام رساندن پروژه های عمرانی شهرستان بویین زهرا است.

وی افزود: باید به دنبال این باشیم تا در سال 94 بتوانیم با رشد فیزیکی برخی از پروژه های عمرانی و نیز تکمیل برخی دیگر از این پروژه ها سبب تسهیل زندگی مردم را فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: رسیدگی به موضوع آب و انجام دادن اقدامات لازم برای استفاده درست از آن یکی دیگر از اولویت های شهرستان بویین زهرا است که باید در توزیع اعتبارات سال 94 به آن توجه لازم را داشته باشیم.

قاسمی خاطرنشان کرد: از آنجایی که شهرستان بویین زهرا همواره در حوزه آب شرب و کشاورزی با مشکل روبرو بوده است بیشترین اعتبارات سال 94 این شهرستان به حوزه آب اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: متاسفانه کمبود برنامه های فرهنگی در شهرستان بویین زهرا کاملا قابل مشاهده است که باید این مهم با تدابیر لازم و با اختصاص بودجه مناسب به زودی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین اعتبارات شهرستان بویین زهرا به حوزه آب اختصاص یافته است

بیشترین اعتبارات شهرستان بویین زهرا به حوزه آب اختصاص یافته است