مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 14:552015-08-01سياسي

آیت الله سعیدی: مسئولان ارتباط با مراجع تقلید را برای خود افتخار بدانند


تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) تقویت تعامل با مرجعیت را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه مسئولان باید ارتباط با علما و مراجع را برای خود افتخار بدانند گفت: - " از قم، آیت الله سید محمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار در دیدار معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه رژیم طاغوت برای خود جاودانگی و پایداری همیشگی را متصور بود بیان کرد: با عنایت خداوند متعال و رهبری امام خمینی و البته حمایت و جانفشانی مردم انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و در این راه خون های زیادی روی زمین ریخته شد.

وی با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی ارزش های اسلامی در جامعه جاری و ساری شده است اظهار کرد: در زمانی رعایت شئونات اسلامی از سوی یک پاسبان و سخت نگرفتن به مردم آرزو بود ولی امروز از برکت انقلاب اسلامی مردم بالاترین مقامات و مسئولان را نقد می کنند و برخوردی با آنها نمی شود.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه مردم قدردان تلاش های مسئولان هستند، انتصاب مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: مردم نیز باید قدردان مردم باشند.

وی اضافه کرد: اگر این اصل مورد توجه قرار گیرد مردم همواره در مسیر اعتلای انقلاب و نظام تلاش می کنند و سطح توقعات و انتظارات نیز بالا نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: مسئولان ارتباط با مراجع تقلید را برای خود افتخار بدانند

آیت الله سعیدی: مسئولان ارتباط با مراجع تقلید را برای خود افتخار بدانند