مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 14:462015-08-01سياسي

امسال اردوهای جهادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می شود


مدیر حرکت جهادی سازمان بسیج دانشجویی استان فارس گفت: با توجه به اینکه اقتصاد مقاومتی چالش مهم نظام است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای اقتصاد مقاومتی، - اردو های جهادی امسال با رویکرد اقتصاد مقاومتی انجام می شود.

محمد کلوانی، مدیر سازندگی سازمان بسیج دانشجویی فارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در شیراز،" با اشاره به شروع اردوه های جهادی در تابستان 94 گفت: در استان فارس حدود 72 گروه جهادی وجود دارد که 55 گروه اعلام آمادگی کردند برای اعزام به مناطق محروم در تابستان 94.

وی با بیان اینکه اردوی جهادی امسال با سال های پیش تفاوت دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اقتصاد مقاومتی چالش مهم نظام است و بنا به فرموده مقام معظم رهبری مبنی براجرای اقتصاد مقاومتی، اردو های جهادی امسال با رویکرد اقتصاد مقاومتی انجام می شود.

مدیر سازندگی سازمان بسیج دانشجویی فارس با اشاره به تغییر فرهنگ در روستاها، افزود: امروزه فرهنگ روستا ها دستخوش تغییر شده است و روحیه کار و تلاش در آن ها کاهش یافته است.

وی در ادامه تصریح کرد: روستاییان جهت رفع امور خود تنها از دولت انتظار دارند؛ در صورتی که علاوه بر انتظاراتی که از دولت دارند باید با کار و تلاش مشکلات و امور خود را رفع کنند که این یکی از اهداف گروه های جهادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال اردوهای جهادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می شود

امسال اردوهای جهادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار می شود