مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 14:462015-08-01اقتصادي

5 سلامت کده طب سنتی در کشور افتتاح می شود


رییس انجمن طب سنتی ایران با بیان اینکه ایجاد سلامت کده های طب سنتی در کشور با پیشرفت 90 درصدی همراه بوده است،گفت: 5 سلامت کده طب سنتی در کشور افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحمدپناهی در مراسم انعقاد تفاهم نامه میراث فرهنگی و طب سنتی که ظهر امروز در سلامتکده ابن سینا در کرج برگزار شد با تاکید بر لزوم توجه به خروجی مناسب از فعالیت ها، اظهار داشت: در حال حاضر 5 سلامتکده در حالی که بیش از 90 درصد کار فیزیکی مربوط به آن انجام شده در آینده ای نه چندان دور در کشور افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه تیم تخصصی خوبی برای مباحث مربوط به طب سنتی در کشور وجود دارد، افزود: باور داریم که می توانیم کارهای مفیدی در این زمینه انجام دهیم و در این فضاها زیرساخت ها حلقه از مزرعه تا مرکز در حال فراهم شدن است.

رییس انجمن طب سنتی ایران بیان کرد: عدم برقراری رابطه منطقی میان میراث فرهنگی و طب سنتی از جمله دغدغه های ما محسوب می شود، درحالی که طب سنتی از معدود میراث های واقعی ماندگار در کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه طب سنتی 7 هزار سال قدمت دارد، گفت: کل میزان مبلغ میزان گردش مالی گردشگری سلامت سالیانه 100 میلیارد دلار است، در حالی که گردش مالی گیاهان دارویی در سال 2012، حدود 100 هزار میلیارد دلار بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 سلامت کده طب سنتی در کشور افتتاح می شود

5 سلامت کده طب سنتی در کشور افتتاح می شود