مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 14:302015-08-01ورزشي

رییس دانشگاه پیام نور قم: قم شهر علم و ورزش است


ما با این هدف که قم شهر علم و ورزش است تمام سعی خود را خواهیم کرد تا جایگاه قم را به دانشجویان شرکت کننده در المپیاد ورزشی دانشجویان پیام نور معرفی کنیم.

- علیرضا آقا یوسفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه های پیام نور کشور از هشتم تا دوازدهم شهریور با حضور دانشجویان 30 استان در قم برگزار خواهد شد و در ایام برگزاری این مسابقات میزبان حدود 2 هزار ورزشکار، مربی و داور خواهیم بود و از تمام امکانات ورزشی استان برای برگزاری این دوره از مسابقات استفاده خواهیم کرد.

وی گفت: این مسابقات در چنین سطحی برای نخستین بار است که در استان قم برگزار می شود و همه دستگاه های اجرایی استان باید در این رویداد مهم ورزشی به ما کمک کنند و خوشبختانه تاکنون بخش خصوصی و نهادهای دولتی با ما همکاری های لازم را داشته اند.

رییس دانشگاه پیام نور قم افزود: استان قم در رقابت بسیار سخت با دیگر استان های کشور موفق به کسب میزبانی این دوره از مسابقات شد و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به بهترین شکل این مسابقات را برگزار کنیم.

وی اظهار کرد: در دیداری که با مراجع معظم تقلید داشتیم ایشان به این نکته تاکید داشتند که این المپیاد فرصت بسیار مناسبی است تا قم به عنوان یک شهر ورزشی معرفی شود و ما با این هدف که قم شهر علم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه پیام نور قم: قم شهر علم و ورزش است

رییس دانشگاه پیام نور قم: قم شهر علم و ورزش است