مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 12:452015-08-01پزشكي

رییس مرکز پژوهش های زمین شناسی گیلان خبر داد انجام مطالعات نانو بیوزمین در گیلان


رییس مرکز پژوهش های زمین شناسی و اکتشافات معدنی گیلان از انجام مطالعات نانو بیوزمین و تاسیس آزمایشگاه در راستای تدوین رویکرد این مرکز در استان خبر داد.

- " از بندر انزلی، پانته آ گیاهچی ظهر امروز در جلسه مرکز پژوهش های زمین شناسی و اکتشافات معدنی گیلان اظهار کرد: وجود مواد معدنی، شناسایی مخاطره ها و مدیریت بحران، حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی، رابطه با علوم پزشکی و بیماری های شایع از جذاب ترین درس های علوم طبیعی و زمین شناسی در استان است.

وی ادامه داد: مهار ریزگردها، شناسایی عناصر موجود زمین با تجزیه گیاهان، مطالعه زمین بستر پهنه های آبی گیلان، شناسایی پهنه های مستعد ژئوتوریسم استان، مکان یابی برای دفن زباله ها با تاکید بر شناسایی زمین، مکان یابی مناسب برای ایجاد شهرک های جدید و طراحی و ساخت سازه های بزرگ عمرانی و ارائه رهنمودهای اجرایی آمایش سرزمینی از دیگر جذابیت های علوم طبیعی و علم زمین شناسی در گیلان است.

گیاهچی به فعالیت مرکز پژوهش های زمین شناسی و اکتشافی گیلان از هفت سال گذشته اشاره کرد و افزود: کارشناسان مرکز مذکور همراه با دانش آموختگان بومی در حال انجام پژوهش های مذکور هستند.

رییس مرکز پژوهش های زمین شناسی و اکتشافات معدنی گیلان، نگرش ویژه به موقعیت جغرافیایی استان را مهم خواند و بیان کرد: هم جواری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز پژوهش های زمین شناسی گیلان خبر داد انجام مطالعات نانو بیوزمین در گیلان

رییس مرکز پژوهش های زمین شناسی گیلان خبر داد انجام مطالعات نانو بیوزمین در گیلان