مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 11:062015-08-01سياسي

روند رو به رشد آسیب های اجتماعی نسبت به ادوار گذشته


رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه شاهد افزایش تعداد معتادان و تغییر نوع و سن اعتیاد هستیم گفت: آسیب های اجتماعی نسبت به ادوار گذشته روند رو به رشدی داشته اند.

- "، انوشیروان محسنی بندپی در مراسم امضای تفاهم نامه میان سازمان بهزیستی و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه اظهار داشت: ما با آسیب های اجتماعی روبرو هستیم که ماهیت آنها شرایط افزایش جرایم را فراهم می کند.

وی ادامه داد: آسیب های اجتماعی منحصر به فرد و مجزا نیستند بلکه پیچیده و مشکل آفرین بوده و شرایطی را فراهم می کند که افراد مبتلا به آنها به سمت وقوع جرم پیش بروند.

به طور مثال اگر طلاق را مدنظر قرار دهیم به این معنی نیست که زوجین بعد از وقوع طلاق هر یک به سراغ زندگی فردی خود بروند بلکه مسائلی پیش می آید که نتیجه این امر است.

رییس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: اگر نگاهی به آمار داشته باشیم آسیب های اجتماعی نسبت به ادوار گذشته روند رو به رشدی داشتند که افزایش تعداد معتادان، تغییر نوع و سن اعتیاد را شاهد هستیم.

در این زمینه نیاز به رویکرد تلفیقی داریم و اینکه همه ذ ی نفعان در این مسیر عزم و اراده خود را به کار گیرند.

محسنی بندپی تصریح کرد: سازمان بهزیستی به عنوان تخصصی ترین نهاد در این زمینه مطرح است و با وجود بیش از هزار و 400 مرکز مشاوره تلاش می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند رو به رشد آسیب های اجتماعی نسبت به ادوار گذشته

روند رو به رشد آسیب های اجتماعی نسبت به ادوار گذشته