مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 11:062015-08-01اقتصادي

تابستان امسال دریاچه ارومیه از خشکی کامل نجات می یابد


مجری ستاد احیا دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی گفت: تابستان امسال وضعیت دریاچه ارومیه نسبت به سال گذشته حفظ شده و از خشکی کامل نجات می یابد.

- "، به آخرین وضعیت دریاچه ارومیه اشاره و اظهار داشت: خوشبختانه تابستان امسال دریاچه ارومیه تقریبا دارای وضعیتی مشابه نسبت به سال گذشته است و افت سطح تراز دریاچه مشاهده نمی شود.

وی افزود: پیش بینی می شود امسال دریاچه ارومیه خشک نشود و تا پایان تابستان سطح تراز دریاچه به 1270.

15 برسد البته این بدان معنا نیست که وضعیت دریاچه ارومیه خوب است اما نسبت به سال های گذشته توانسته ایم سطح تراز دریاچه را حفظ کنیم.

مجری ستاد احیا دریاچه ارومیه به وضعیت اعتباری برنامه های احیای دریاچه ارومیه نیز اشاره و بیان کرد: اعتبارات سال گذشته دریاچه ارومیه در سال 94 به دستگاه های اجرایی داده شد که عملا زمانی برای برنامه ریزی و هزینه کرد وجود نداشت و نیز تخصیص ها به 50 درصد هم نرسید امید داریم که اعتبارات امسال به موقع و حداقل بالای 80 درصد تخصیص یابد.

بهادری با اشاره به عملکرد دستگاه های اجرایی زیربط احیای دریاچه ارومیه گفت: با وجود اینکه نواقصی در اجرای برنامه ها وجود داشت اما مشارکت خوب بود و امسال نیز دولت برای 19 سازمان در رابطه با احیای دریاچه ارومیه اعتبار پیش بینی کرده است که برخی از برنامه ها نیازمند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستان امسال دریاچه ارومیه از خشکی کامل نجات می یابد

تابستان امسال دریاچه ارومیه از خشکی کامل نجات می یابد