مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 11:002015-08-01اقتصادي

فرماندار پارس آباد: توان گردشگری پارس آباد مغفول مانده است


فرماندار شهرستان پارس آباد با اعلام اینکه ظرفیت ها و توانمندی های گردشگری پارس آباد مغفول مانده است از معرفی این توانمندی ها در ابعاد مختلف به هموطنان برای حضور در فصل گردشگری تابستان خبر داد.

- " از اردبیل، مهدی احمدی صبح امروز در جریان بازدید از طرح های توسعه گردشگری در پارس آباد اظهار کرد: شهرستان پارس آباد بعد از مرکز استان با داشتن بیشترین جمعیت و وسعت از شرایط استثنایی در توسعه حوزه گردشگری به عنوان اولویت دوم بعد از کشاورزی برخوردار بوده که هنوز این قابلیت ها در قالب تاریخی، طبیعی و جاذبه های دیدنی معرفی نشده است.

وی با بیان اینکه در این شهرستان وجود قلعه اولتان به عنوان پادگان تاریخی و تپه نادری به عنوان محل تاریخی تاج گذاری نادر شاه از ظرفیت خوب گردشگری این شهرستان محسوب می شود، گفت: در کنار این آثار باستانی مناطق طبیعی شهر پارس آباد همچون سواحل ارس، تالاب ها و برکه های پرآب از تفرجگاه های مهم پارس آباد به شمار می رود که امیدواریم با زیرساخت های فراهم شده امکان بهره گیری از توان سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم آید.

فرماندار شهرستان پارس آباد به رسوب برداری دریاچه شهرک آیت الله غفاری اشاره کرد و افزود: این دریاچه توان ذخیره 6 میلیون مترمکعب آب را دارد که در حوزه گردشگری و ایجاد توان طبیعی در جذب گردشگران م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار پارس آباد: توان گردشگری پارس آباد مغفول مانده است

فرماندار پارس آباد: توان گردشگری پارس آباد مغفول مانده است