مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 10:552015-08-01اقتصادي

60 میلیارد ریال خسارت سیلاب به راههای خراسان شمالی


برخی از راه های اصلی و روستایی / تاسیسات زیربنایی ، مزارع کشاورزی و واحدهای مسکونی استان خراسان شمالی ، در کام سیل فرو رفت .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما / مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: بارش باران و وقوع سیلاب های تابستانی حدود شصت میلیارد ریال به تاسیسات راههای اصلی و روستایی این استان خسارت وارد کرده است .

بدیعی افزود: سیل اخیر که پنجشنبه گذشته بیشتر در محورهای غربی جاری شد/ 20 میلیارد ریال به راههای اصلی و روستایی این استان خسارت زد که از این میزان حدود 14 میلیارد ریال/ تاسیسات راههای اصلی در دست ساخت محور چمن بید- رباط قره بیل را در شهرستان مانه و سملقان از بین برد و 6 میلیارد ریال دیگر هم به راههای چند روستای شهرستان راز و جرگلان و مانه و سملقان خسارت وارد کرد .

وی اضافه کرد: بیشترین خسارت سیل تابستانی مربوط به راههای روستایی شهرستان مانه و سملقان ، شیروان ، بجنورد و اسفراین بوده است که علاوه بر خسارت به راهها ، مزارع کشاورزی و واحدهای مسکونی/ جان سه نفر را هم در محور بجنورد - جنگل گلستان گرفت .

استان خراسان شمالی دارای پنج هزار کیلومتر راه اصلی و روستایی است که چهار هزار و 242 کیلومتر از این راهها روستایی است که 40 درصد آن آسفالته است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 میلیارد ریال خسارت سیلاب به راههای خراسان شمالی

60 میلیارد ریال خسارت سیلاب به راههای خراسان شمالی