مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 10:462015-08-01ورزشي

افزایش نمایشگاه های تخصصی اسباب بازی در سطح کشور ضروری است


دبیر شورای نظارت بر اسباب بازی های کشور گفت: سالانه حدود 15 تا 20 نمایشگاه تخصصی و بزرگ در زمینه لوازم و تجهیزات بازی در کشور برگزار می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازو به نقل از واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، محمدحسین فرجو در بازدید از هفدهمین نمایشگاه لوازم و تجهیزات بازی، سرگرمی، تفریحی، کمک آموزشی و اسباب بازی های پارکی و پنجمین نمایشگاه تخصصی بهداشت، سلامت، ورزش، تجهیزات و خدمات وابسته، اظهار داشت: در حوزه نمایشگاه های اسباب بازی و تجهیزات بازی خلأ وجود داشته و تاکنون کم کاری شده است.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه های اسباب بازی در ایجاد فضایی نشاط انگیز برای خانواده ها که با جدیدترین تولیدات اسباب بازی داخلی آشنا شوند و همچنین تولیدکنندگان این لوازم که بتوانند در فضای نمایشگاه یکدیگر را پیدا کنند، بسیار تأثیرگذار است.

دبیر شورای نظارت بر اسباب بازی های کشور بیان کرد: یکی از بزرگ ترین معضلات کشور در زمینه اسباب بازی، ورود غیرقانونی اسباب بازی از مبادی غیرقانونی و گاه قانونی است.

وی تصریح کرد: با وجود گذشت 15 سال از تأسیس و شروع فعالیت شورای نظارت بر اسباب بازی هنوز نتوانسته ایم 8 دستگاه ناظر در زمینه بازار اسباب بازی را با هم هماهنگ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نمایشگاه های تخصصی اسباب بازی در سطح کشور ضروری است

افزایش نمایشگاه های تخصصی اسباب بازی در سطح کشور ضروری است