مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 08:062015-08-01حوادث

نجات 5 شهروند تهرانی از مرگ حتمی


پنج نفرازاعضای یک خانواده که درمنزل مسکونی خود در معرض خطر گازگرفتگی قرار گرفته بودند با هوشیاری همسایگان وحضور به موقع آتش نشانان از مرگ حتمی نجات یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو" به نقل از پایگاه خبری 125 ، این حادثه عصر روز پنجشنبه در یکی از واحدهای مسکونی طبقه دوم ساختمان سه طبقه مسکونی 6 واحدی در شهرک رضویه ( کاروان) واقع در منطقه جنوب شرق تهران اتفاق افتاد.

در پی تماس همسایگان با سامانه 125 مبنی بر پاسخ ندادن ساکنان یکی از واحدهای مسکونی به احتمال گاز گرفتگی آنان ، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله در ساعت 17:11 دقیقه بعدازظهر روز پنج شنبه آتش نشانان ایستگاه 78 و همچنین گروه امداد و نجات دو این سازمان را رهسپار شهرک رضویه ، 20متری اسکندرلو کرد.

بنا به اظهار معاون عملیات منطقه 8 آتش نشانی تهران ، دراین حادثه پنج نفراز اعضای یک خانواده شامل پدربزرگ 73 ساله ، مادر بزرگ 65 ساله ، پدر 41 ساله ، مادر39 ساله و دختر دو ساله در داخل واحد مسکونی خود دچار گازگرفتگی شدند که با هوشیاری همسایگان واعلام به موقع آتش نشانی ، از این حادثه جان سالم بدر بردند.

عزیزغلامی نسب افزود: آتش نشانان در و پنجره های این واحد مسکونی را برای ورود هوای تازه باز کرده و مصدومین این حادثه را نیز برای انجام اقدامات درمانی لازم تحویل عو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 5 شهروند تهرانی از مرگ حتمی

نجات 5 شهروند تهرانی از مرگ حتمی