مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 07:062015-08-01پزشكي

ارسال 400 قلم دارو و افزایش پزشکان زن در حج تمتع


رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر با اعلام ارسال 400 قلم دارو به عربستان برای حج تمتع امسال از افزایش پزشکان زن در حج تمتع امسال خبر داد.

- "، سیدعلی مرعشی در حاشیه همایش توجیهی، آموزشی کادر سلامت حج تمتع سال 94 در پاسخ به علت بازگردانده شدن 90 تُن داروی ارسالی ایران، از عربستان، اظهار کرد: داروهای ارسال شده از سوی مرکز پزشکی حج و زیارت به عربستان به کشور بازگردانده شده است و هم اکنون در گمرک جمهوری اسلامی ایران موجود است که اقدامات لازم برای ترخیص داروها در حال انجام است.

وی اضافه کرد: داروها پس از ترخیص از گمرک به انبارهای هلال احمر منتقل و بلافاصله بازبینی ها و بررسی های لازم در مورد آنها انجام شد و دوباره مورد استفاده قرار می گیرند.

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت به ارسال داروهای جدید به عربستان برای حج تمتع امسال اشاره کرد و یادآور شد: هر ساله 400 قلم دارو برای حج تمتع به عربستان ارسال می شود که این بار برای کاهش وزن بار، شربت ها و سرم ها را حذف کردیم تا در صورت نیاز از عربستان خریداری شود.

وی با تاکید بر اینکه مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در سال فقط یک بار اجازه ارسال دارو به عربستان را دارد و داروها و تجهیزات پزشکی و درمانی از زمان نیمه کاره ماندن عمره در عربستان باقی مانده است، عنوان کرد: در سال فقط اجازه ارسال یک محمول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 400 قلم دارو و افزایش پزشکان زن در حج تمتع

ارسال 400 قلم دارو و افزایش پزشکان زن در حج تمتع