مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 06:302015-08-01بين الملل

ائتلاف 41 حمله هوایی بر ضد داعش انجام داد


ائتلاف بین المللی بر ضد سازمان تکفیری صهیونیستی داعش روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد روز پنجشنبه 41 حمله هوایی در سوریه و عراق بر ضد این سازمان انجام داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز از واشنگتن، ستاد مشترک ائتلاف در این بیانیه افزود 24 حمله هوایی در سوریه انجام داده است که 17 حمله هوایی نزدیک دیرالزور و بر ضد مناطق، پلها ، ایستهای بازرسی ، مراکز آموزشی و لجستیکی داعش انجام داده و هفت حمله نیز نزدیک حسکه بر ضد یگانهای تاکتیکی ، مناطق درگیری ، خودروها و ستاد فرماندهی داعش اجرا کرده است.

این ائتلاف افزود در عراق نیز 17 حمله هوایی نزدیک 9 شهر و بر ضد مناطق تجمع ، یگانهای تاکتیکی و تسلیحاتی و مواضع دیگر این سازمان صورت گرفته است.

ژنرال کوین کلی در این بیانیه گفت حملات هوایی در شرق سوریه آزادی حرکت این سازمان تندرو را در منطقه و آن طرف مرز سوریه محدود خواهد کرد.

وی افزود : این حملات تاثیر زیادی در توانمندی داعش در سوریه خواهد داشت و به عملیات این سازمان در عراق به ویژه در الرمادی آسیب خواهد زد.

داعش با از دست دادن توان استفاده از این اهداف که مورد حمله قرار گرفته است تا حدود زیادی توان بی ثبات کردن منطقه را از دست می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف 41 حمله هوایی بر ضد داعش انجام داد

ائتلاف 41 حمله هوایی بر ضد داعش انجام داد