مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 05:402015-08-01بين الملل

اوباما: با رد توافق هسته ای منزوی خواهیم شد


اگر کنگره به خاطر مسائل سیاسی توافق هسته ای را رد کند، چنان در جامعه جهانی منزوی خواهیم شد که دیگر اعتباری برای عقد هیچ قراردادی نخواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، یک رسانه آمریکایی روز جمعه نوشت: رییس جمهوری آمریکا در یک کنفرانس تلفنی با گروه هایی که در پیروزی او در انتخابات نقش مهمی داشتند، ضمن انتقاد از هزینه های چند میلیون دلاری مخالفان برای تبلیغات تلویزیونی علیه توافق هسته ای با ایران از حامیان خود در سراسر آمریکا خواست صدای بلند پشتیبانی خود از این توافق را به گوش نمایندگان خود در کنگره برسانند.

اوباما هشدار داد، در غیبت آن ها همان نیروهایی که ما را درگیر جنگ عراق کردند بار دیگر ما را در مسیر یک درگیری نظامی بالقوه قرار خواهند داد.

رییس جمهوری آمریکا لابی مخالف توافق هسته ای با ایران را قوی، متمول و مصمم توصیف کرد و گفت، آن ها فقط 20 میلیون دلار صرف پخش آگهی های تلویزیونی در آمریکا در مخالفت با توافق کرده اند.

به نوشته این رسانه آمریکایی، اشاره اوباما ظاهرا به ایپک کمیته روابط عمومی آمریکا و اسراییل و از پرنفوذترین گروه های طرفدار رژیم صهیونیستی در آمریکا است که به تازگی اقدام به تهیه و پخش تبلیغات تلویزیونی علیه توافق هسته ای 23 تیر ماه قدرت های جهانی با ایران کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوباما: با رد توافق هسته ای منزوی خواهیم شد

اوباما: با رد توافق هسته ای منزوی خواهیم شد