مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 04:002015-08-01بين الملل

تشکیلات خودگردان برای محکومیت حملات شهرک نشینان به شورای امنیت متوسل می شود


تشکیلات خودگردان فلسطینی شامگاه جمعه توسل به شورای امنیت را برای صدور قطعنامه ای در محکومیت حملات شهرک نشینان صهیونیستی به ویژه پس از در آتش سوختن یک کودک فلسطینی ، تصویب کرد.

تشکیلات خودگردان پس از نشست فوق العاده خود که به ریاست محمود عباس در رام الله برگزار شد در بیانیه ای اعلام کرد : انجام تماسها با برادران عرب به ویژه کمیته عربی (متشکل از مصر ، اردن ، مغرب و فلسطین) را برای طرح پیش نویس قطعنامه در شورای امنیت در خصوص جنایات و اقدامات تروریستی گروههای شهرک نشین که بر ضد مردم فلسطین صورت می گیرد تصویب کردیم و موضوع فعالیتهای شهرک سازی در سرزمینهای اشغالی فلسطین و در صدر آن منطقه اشغالی شرق بیت المقدس را به شورای امنیت ارائه خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از رام الله ، تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین از بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد به جریان انداختن درخواست محمود عباس را برای ایجاد نظامی ویژه برای حمایت بین المللی از مردم فلسطین در سرزمینهای اشغالی کشور فلسطین خواستار شد.

تشکیلات خودگردان در خواست آغاز اقدامات لازم برای ارجاع پرونده جنایت سوزاندن خانواده دوابشه و رسیدگی آن در دادگاه کیفری بین المللی را که عباس آن را خواستار شده بود تکرار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیلات خودگردان برای محکومیت حملات شهرک نشینان به شورای امنیت متوسل می شود

تشکیلات خودگردان برای محکومیت حملات شهرک نشینان به شورای امنیت متوسل می شود