مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 03:402015-08-01سياسي

فرماندار ساوجبلاغ: مشارکت داوطلبانه مردم به مدارس مورد حمایت قرار می گیرد


مشارکت داوطلبانه مردم به مدارس مورد حمایت قرار می گیرد.

- ابوالقاسم پالیزگیر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ با تأکید بر اینکه نحوه کمک های مردمی به مدارس باید برای اولیا مشخص شود افزود: کمک به مدارس دولتی غیرقانونی نیست لذا ما از مشارکت های داوطلبانه مردم به مدارس حمایت نیز می کنیم.

وی ادامه داد:مدارس برای توسعه و پیشرفت بیشتر نیازمند حمایت های مادی هستند لذا با مشارکت های داوطلبانه مردمی می توانیم در این مسیر موفق عمل کنیم.

فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد: باید با تدابیر و برنامه ریزی های اساسی و با ارتقا و توسعه مدارس رضایتمندی دانش آموزان و والدین آنان را بالا ببریم.

پالیزگیر با بیان اینکه یکی از عواملی که باعث بروز نارضایتی در میان اولیا و دانش آموزان می شود را عدم نظارت بر نحوه استفاده کمک های مردمی به مدارس دانست و گفت: هزینه هایی که به عنوان مشارکت مردمی از طرف مدارس دولتی دریافت می شود نباید صرف امور تشریفاتی غیرضروری شود و باید در جهت رفع نیازهای ضروری مدارس به کار گرفته شوند تا از ایجاد بی اعتمادی مردم نسبت به آموزش و پرورش جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر کمک های مردمی به مدارس در راستای ارتقای سطح کیفی آموزش از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری هزینه نشود، غیرقانونی تلقی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ساوجبلاغ: مشارکت داوطلبانه مردم به مدارس مورد حمایت قرار می گیرد

فرماندار ساوجبلاغ: مشارکت داوطلبانه مردم به مدارس مورد حمایت قرار می گیرد