مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 02:152015-07-31بين الملل

د وباره به آژانس اعتماد کنیم؟


جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید پرد ه ای د یگر از غیرقابل اطمینان بود ن آژانس بین المللی انرژی اتمی را رونمایی کرد و تصریح نمود مذاکره کنند گان آمریکایی از توافق حاصله بین آژانس و ایران و سفر برخی مقامات بلند پایه این نهاد به ایران برای مذاکره د رباره PMD مطلع هستند .

- " منصور حقیقت پور در روزنامه حمایت نوشت: پس از پایان مذاکرات هسته ای و ارائه جمع بند ی آن، آژانس بین المللی انرژی اتمی به عنوان نهاد ناظر بر فعالیت های هسته ای کشورمان، از نقشه راه و ساز و کاری خبر د اد که به صورت محرمانه با مسئولین ایرانی برای حل ابعاد احتمالی نظامی برنامه هسته ای منعقد شد ه است.

علیرغم اد ّعای محرمانه بود ن این توافق از سوی آژانس اما، شواهد ی وجود د ارد که نشان می د هد قید محرمانه بود ن آن نقض شد ه است.

سوزان رایس، مشاور امنیت ملی آمریکا د ر این باره گفته است مقامات آژانس طی جلساتی توجیهی، اطلاعات این اسناد را د ر اختیار مقام کاخ سفید قرار د اد ه اند .

وی حتی از ارائه محتوای این جلسات به نمایند گان کنگره طی جلسات غیرعلنی خبر د اد ه است.

جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید پرد ه ای د یگر از غیرقابل اطمینان بود ن آژانس بین المللی انرژی اتمی را رونمایی کرد و تصریح نمود مذاکره کنند گان آمریکایی از توافق حاصله بین آژانس و ایران و سفر برخی مقامات بلند پایه این نهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

د وباره به آژانس اعتماد کنیم؟

د وباره به آژانس اعتماد کنیم؟