مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 01:362015-07-31سياسي

شرایط تبدیل محمدیه به شهرستان فراهم است


باتوجه به ظرفیت هایی که در محمدیه وجود دارد، شرایط برای شهرستان شدن این شهر فراهم است.

- علی کاظمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: شهر محمدیه با 250 هزار نفر جمعیت، ظرفیت مناسب برای تبدیل شدن به شهرستان را دارد.

وی با بیان اینکه شهر محمدیه دارای توانایی و ظرفیت های بالایی بوده، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت هایی که در محمدیه وجود دارد، باید زمینه های تبدیل این شهر به شهرستان فراهم شود.

رییس شورای اسلامی شهر محمدیه با اشاره به اینکه یک کلینیک درمانی در این شهر احداث می شود، بیان کرد: احداث بیمارستان و کلینیک های تخصصی کمک شایانی به تسریع سازی روند شهرستان شدن محمدیه می کند.

وی افزود: میزان سرانه های بهداشتی در شهر محمدیه ضعیف بوده و برای ارتقای سرانه درمانی در این شهر باید اقداماتی را انجام داد.

کاظمی در رابطه با اینکه پروژه های عمرانی در حوزه های مذهبی و فرهنگی در شهر محمدیه احداث می شود، اظهار کرد: راه اندازی دارالقرآن از جمله این پروژه ها بوده که در سال 95 به پایان می رسد و آماده بهره برداری می شود.

وی با بیان اینکه شورای شهر محمدیه نگاه ویژه ای به حوزه های فرهنگی و هنری دارد، بیان کرد: تکمیل و احداث پروژه های عمرانی در حوزه فرهنگ و هنر از الویت های شورای شهرمحمدیه است، چرا که ارتقای سطح فرهنگی مردم این شهر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط تبدیل محمدیه به شهرستان فراهم است

شرایط تبدیل محمدیه به شهرستان فراهم است