مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 مرداد 1394 ساعت 00:302015-07-31اقتصادي

واردات 20 میلیون دلار لوازم آرایشی به کشور


آمارهای گمرکی از واردات در سه ماهه اول سال جاری نشان می دهد که در این مدت نزدیک به 20 میلیون دلار لوازم آرایشی به کشور وارد شده است که در بین کشورهای وارد کننده نام هایی چون سری لانکا و لبنان نیز به چشم می خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آمارهای گمرکی از واردات در سه ماهه اول سال جاری نشان می دهد که در این مدت نزدیک به 20 میلیون دلار لوازم آرایشی به کشور وارد شده است که در بین کشورهای وارد کننده نام هایی چون سری لانکا و لبنان نیز به چشم می خورد.

در سه ماهه اول سال جاری بیش از دو هزار تن لوازم آرایشی و بهداشتی با ارزش بیش از 20 میلیون دلار به کشور وارد شده است، در این بین آمارها نشان می دهد که ترکیه و امارات بیشترین سهم را در صادرات لوازم آرایشی به ایران داشته اند.

آمارهای گمرکی نشان می دهد که در سه ماهه اول امسال تنها 27 تن لوازم آرایش لب از کشورهای هلند، فرانسه، ترکیه، ایتالیا، امارات، آلمان و چین به کشور وارد شده که ارزش آن مجموعا به بیش از 327 هزار دلار یعنی کمتر از یک میلیارد تومان می رسد.

فهرست اقلام وارداتی گمرک در سه ماهه اول سال جاری نشان می دهد که در این مدت بیش ترین میزان رژلب یعنی حدود یک تن از این محصول از ترکیه به کشور وارد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات 20 میلیون دلار لوازم آرایشی به کشور

واردات 20 میلیون دلار لوازم آرایشی به کشور