مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 23:502015-07-31سياسي

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 9 مرداد


آیا پرونده خون های آلوده را می توان فراموش کرد؟ و معاون وزیر نفت: دیگر به شعار مرگ بر آمریکا گوش نمی دهیم؛ از جمله پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته بودند.

- پربحث ترین اخبار رییس سازمان انرژی اتمی، با اشاره به درخواست نمایندگان برای تصویب برجام در مجلس، گفت: این متن هنوز موافقت نامه، کنوانسیون یا معاهده بین المللی تلقی نمی شود، از این روست که این متن را برنامه جامع اقدام مشترک نام گذاری کرده اند.

بُرد 3 بر 2 در مذاکرات هسته ای منطقی نیست/ نه جام زهری در کار است و نه جشن پیروزی/ دولت اقتصاد مملکت را معطل مذاکرات نگذارد" عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه ما طرفدار اجتهاد هستیم اما با تحجر و قشری گری هم مخالفیم گفت: ما به دنبال عقلانیت جهادی به معنای محاسبات عقلانی با هدف جهادی نه با هدف سازش و عقب نشینی هستیم.

معاون وزیر نفت: دیگر به شعار مرگ بر آمریکا گوش نمی دهیم/ هادیان: مرگ بر آمریکا بی معناست" یک وبگاه آمریکایی ادعاهای عجیبی را از برخی شخصیت های ایرانی در خصوص شعار مرگ بر آمریکا ی ملت ایران منتشر کرد.

اوباما: ایران، یک رژیم دین سالار بی رحم و حامی تروریسم است/ پس از 15 سال، شرایط برای اقدام نظامی مناسب تر است/ بازرسی ها پس از 2 رییس جمهور بعدی هم ادامه دارد/ جنگ عراق اشتباهی راهبردی بود" رییس جمهور آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 9 مرداد

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در 9 مرداد