مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 22:352015-07-31سياسي

بیانیه نماینده ایران در مراسم گشایش اکسپو میلان


10:04.

05نماینده ی ایران در نمایشگاه اکسپو میلان 2015 این نمایشگاه را بزرگترین رویداد فرهنگی جهان خواند که به بحث و تبادل نظر درباره تمدن و فرهنگ می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، نماینده ی ایران در این نمایشگاه که با حضور نمایندگان 140 کشور جهان و با نام انرژی و غذا برای همه در شهر میلان ایتالیا در حال برگزاری است، ضمن قدردانی از دولت ایتالیا برای برگزاری این رویداد بزرگ، آن را فرصتی مهم برای بحث و تبادل نظر درباره تمدن ، فرهنگ و موضوع های دیگر خواند.

وی با اشاره با بیانیه یونسکو درباره تنوع فرهنگی که در نشست عمومی این سازمان در ماه نوامبر 2001 به تصویب رسید، آن را نخستین ابزار بین المللی برای به رسمیت شناختن اهمیت هویت های متعدد اشخاص و گروه ها توصیف کرد و گفت: در جوامع ما که روز به روز هم متنوع تر می شود، ضروری است تعامل هماهنگ بین افراد و گروه های دارای فرهنگ های متفاوت و هویت های تغییرپذیر و تمایل آنان به زندگی در کنار یکدیگر تضمین شود.

سیاست هایی که برای همکاری و هماهنگی شهروندان کشورهای ما تدوین می شوند انسجام اجتماعی، اهمیت جامعه مدنی و صلح را تضمین می کنند.

گفتگوی بین فرهنگ ها ضرورتا گفتگوی بین انسان هاست نه گفتگوی بین نهادهای فرهنگی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه نماینده ایران در مراسم گشایش اکسپو میلان

بیانیه نماینده ایران در مراسم گشایش اکسپو میلان