مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 19:402015-07-31حوادث

فارس گزارش می دهد از غرق شدن جوان 25 ساله تا مصدومیت خانواده 5 نفره


سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: خروج یک دستگاه پیکان از جاده منجر به مصدومیت خانواده پنج نفره حاشیه جاده شد.

- حبیب حسینقلی زاد دقایقی پیش در گفت و گو با فارس در تبریز، اظهار کرد: عصر امروز خروج یک دستگاه پیکان از جاده در 17 کیلومتری جاده میان ـ زنجان و برخورد آن با یک خانواده پنج نفره که در حاشیه جاده اطراق کرده بودند، موجب مصدومیت هر پنج نفر شد.

وی افزود: پس از این حادثه و اعلام به مرکز فوریت های پزشکی استان، مصدومان این حادثه از طریق آمبولانس های اعزام شده از شهرستان میانه به بیمارستان این شهرستان برای مداوا انتقال پیدا کردند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی تصریح کرد: بنابر گزارش های رسیده حال یکی از مصدومان خانم این حادثه وخیم اعلام شده است.

* غرق یک جوان 25 ساله وی افزود: امروز در حادثه دیگری یک جوان 25 ساله در شهرستان میانه که در حاشیه سد آی دوغموش بالای یک آبشار در حال تفریح بود، جان خود را از دست داد.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: در این حادثه جوان مذکور هنگام راه رفتن در مکان مورد اشاره ناگهان پایش سر خورده و با سقوط به دره در دم جان خود را از دست می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد از غرق شدن جوان 25 ساله تا مصدومیت خانواده 5 نفره

فارس گزارش می دهد از غرق شدن جوان 25 ساله تا مصدومیت خانواده 5 نفره