مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 17:462015-07-31سياسي

جنایت های آمریکا در هیروشیما و یمن نمونه ای از حقوق بشر آمریکایی است


امام جمعه شبستر با تاکید بر اینکه کارنامه سیاه آمریکا باید به جهان معرفی شود، گفت: جنایت های مختلف آمریکا در هیروشیما، فلسطین، - به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام علی محمدزاده در نمازجمعه این هفته شهرستان، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر داشتن بصیرت، اظهار داشت: انسان بدون داشتن بصیرت گمراه می شود و در طول تاریخ نیز این موضوع ثابت شده است.

امام جمعه شبستر ضمن گرامیداشت سالگرد قیام نهضت مشروطه، افزود:در طول سال های متمادی حرکت های مختلفی توسط مردم به رهبری روحانیت اتفاق افتاده است، وقتی دیدند استعمارگران می خواهند قوانینی غیراسلامی را تصویب کنند، به رهبری علمای آن زمان قیام نهضت مشروطه طرح ریزی و عملی شد.

محمدزاده با اشاره به وظایف روحانیت و حوزه های علمیه تصریح کرد: روحانیت همیشه با تأسی از دستوران الهی، سیره انبیاء و اهل بیت وظیفه دارند در مقابل بدعت ها و حرکت های غیر اسلامی قیام کنند.

وی تصریح کرد: رابطه انقلاب اسلامی با اسلام، قرآن، اهل بیت(ع) و ولایت مطلقه فقیه، روزبه روز محکم تر شود که حوزه های علمیه و بزرگان وظیفه دارند مردم را به انسجام، اتحاد، همدلی و همزبانی دعوت کنند.

امام جمعه شبستر تبعیت از ولایت فقیه را تبعیت از اسلام و اهل بیت و دستورات خداوند عنوان کرد و گفت: باید توجه کنیم که با غفلت و بی بصیرتی به مصیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت های آمریکا در هیروشیما و یمن نمونه ای از حقوق بشر آمریکایی است

جنایت های آمریکا در هیروشیما و یمن نمونه ای از حقوق بشر آمریکایی است