مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 17:362015-07-31سياسي

ترویج معنویت، حافظ جامعه در مقابله با هجمه نرم فرهنگی دشمنان است


امام جمعه شاهرود ترویج معنویت را حافظ جامعه در مقابله با هجمه نرم فرهنگی دشمنان دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام محمود ترابی شاهرودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینیه مدرسه اعظم قلعه شاهرود اظهار داشت: حمله هوایی ترکیه به مواضع داعش برای مقابله با این تروریست ها نیست.

وی افزود: در واقع باید گفت که ترکیه با حمله گسترده هوایی نیروی هوایی خود که به بهانه مقابله با تروریست های تکفیری داعش و گروه موسوم به پ.

ک.

ک صورت گرفت به دنبال حفظ خود از خطرات آتی بود.

امام جمعه شاهرود ترکیه را ایادی و مهره بازی آمریکا در منطقه خواند و تصریح کرد: جای تعجب است که ترکیه از یک سو تروریست های تکفیری داعش را در پایگاه های نظامی خود آموزش داده و تسلیحات سبک و سنگین در اختیار این تروریست ها قرار می دهد و از سویی دیگر به آنها به صورت گسترده حمله هوایی می کند.

ترابی خاطرنشان کرد: ملت های آزاده دنیا این سیاست یک بام و دو هوای کشور ترکیه را در قبال جنایات منطقه و فعالیت تروریست های تکفیری داعش نخواهند پذیرفت و این موضوع تبدیل به آتشی وسیع و دامنگیر در منطقه می شود که دامن حامیان خود این تروریست ها را خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه امروز کشور و ملت ایران مورد حمله و هجمه وسیع فرهنگی و نرم دشمنان واقع شده است ترویج معنویت را حافظ جامعه در مقابله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج معنویت، حافظ جامعه در مقابله با هجمه نرم فرهنگی دشمنان است

ترویج معنویت، حافظ جامعه در مقابله با هجمه نرم فرهنگی دشمنان است