مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 16:212015-07-31سياسي

سفرهای هیئت های اقتصادی غربی مسئولان را دچار ذوق زدگی نکند


نباید سفرهای هیئت های اقتصادی غربی مسئولین را دچار ذوق زدگی کند بلکه باید با حفظ هوشیاری منافع عمومی مملکت مد نظر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام سید مهدی قریشی ظهر در خطبه های این هفته نماز جمعه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: هشتم شوال روز حزن انگیزی بود که در آن تخریب قبور ائمه اطهار در قبرستان بقیع صورت گرفت.

وی افزود: وهابیت مرتجع در حالی به این اقدام ننگین دست زدند که احداث مسجد، حرم و بارگاه در مجاورت یا برای بزرگان دین در قرآن کریم مورد اشاره واقع شده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت نظم در کار و زندگی گفت: داشتن نظم در امور اجتماعی سبب ایجاد و تقویت همبستگی در جامعه می شود و در این میان اقامه نماز یکی از مهمترین معیارهای و نمادهای ایجاد همبستگی است.

وی تصریح کرد: وقتی کوچک و بزرگ و فقیر و غنی در صفوف نماز جماعت در کنار یکدیگر می ایستند بدین معنی است که معیارهای وحدت در این افراد فراهم است و باید با ترویج فرهنگ نماز جماعت در جامعه و ادارات به این مهم بیش از پیش توجه شود.

امام جمعه ارومیه با اشاره به طی نشدن روند قانونی بررسی نتایج مذاکرات هسته ای در کشور اظهار داشت: گرچه سفرهای مقامات خارجی بعد از اتمام مذاکرات هسته ای افزایش یافته اما در مقابل این سفرها نباید مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای هیئت های اقتصادی غربی مسئولان را دچار ذوق زدگی نکند

سفرهای هیئت های اقتصادی غربی مسئولان را دچار ذوق زدگی نکند