مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 14:352015-07-31سياسي

امام جمعه زرین شهر: بمباران اتمی هیروشیما سند رسوایی حقوق بشر آمریکایی است


مستکبران تنهای ادعای حمایت از حقوق بشر را دارند و جنایاتی چون بمباران اتمی هیروشیما و جنگ سوریه و یمن سند رسوایی حقوق بشر آمریکایی است.

- " از لنجان، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه های نماز جمعه در مصلای بزرگ حضرت ولی عصر (عج) زرین شهر اظهار کرد: رفت و آمد سران کشورهای مختلف برای استفاده از فرصت های به وجود آمده کشور ایران است بنابراین باید هوشیار و زیرک بوده و تمامی رفتار و حرکت های آنها را تحت نظر داشته باشیم و مراقب باشیم کشور ما تنها تبدیل به بازار مصرف برای کشورهای مختلف نشود.

وی افزود: ما نگران پاره ای از مسائل نیستیم چرا که هنوز اتفاق نگران کننده ای رخ نداده و آنچه بنا است برای کشور ما اتفاق بیفتد به دست خودمان به ویژه جوانان غیور ایران اسلامی رقم می خورد و بنا به فرمایشات راهبردی رهبر معظم انقلاب رمز پیشرفت و رفع مشکلات ایران تنها با تکیه بر توان وارده داخلی محقق می شود.

خطیب جمعه زرین شهر تصریح کرد: جوانان کشور و آحاد مردم دنیا باید بدانند دولت های مستکبر به بهانه های واهی و نداشتن اطلاعات لازم و کافی مردم از مسائل جهانی اقدامات وحشیانه خود را توجیه می کنند و در این راستا با سانسور اخبار از جمع آوری و آگاه شدن مردم جلوگیری می کنند و بعد دم از احقاق حقوق بشر می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه زرین شهر: بمباران اتمی هیروشیما سند رسوایی حقوق بشر آمریکایی است

امام جمعه زرین شهر: بمباران اتمی هیروشیما سند رسوایی حقوق بشر آمریکایی است