مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 14:302015-07-31سياسي

امام جمعه اقلید: غفلت از مکر آمریکا حتی در زمان صلح بزرگ ترین ساده اندیشی است


امام جمعه اقلید با اشاره به جنایات بی شمار آمریکا علیه اسلام و انسانیت در طول تاریخ گفت: غفلت از مکر آمریکا چه در زمان جنگ و چه در زمان صلح بزرگ ترین ساده اندیشی است.

- " از اقلید، حجت الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز این شهر با سفارش به تقوای اللهی اظهار داشت: اعمال انسان اگر باتقوا همراه باشد نتیجه آن در دل وجان اثر می گذارد و قلب را نورانی می کند.

امام جمعه اقلید به شهادت عموی بزرگوار پیامبر در جنگ احد و شخصیت والای وی اشاره و از شهید علامه آیت الله فضل الله نوری، امیر سرلشکر خلبان عباس بابایی به بزرگی یاد کرد و بر مطالعه دانش آموزان، جوانان، دانشجویان، اساتید و مردم پیرامون زندگی و شخصیت ائمه اطهار و بزرگان دینی، مذهبی و ملی در راستای بصیرت افزایی تأکید کرد.

وی با اشاره به ارزش اقامه نماز جمعه در سایه حکم ولایت مطلقه فقیه و تجلی آن در شخصیت مقام معظم رهبری تصریح کرد: آگاهی و ارتقای بصیرت و افزایش قدرت تحلیل مردم در زمینه اتفاقات و حوادث سیاسی داخلی و خارجی از مهم ترین اهداف اقامه نماز جمعه است.

خطیب جمعه اقلید با اشاره به فرمایشات رهبری، نماز جمعه را پایگاه معنویت و مقاومت و تریبون نماز جمعه و ائمه جمعه را محور هدایت و رهبری افکار عمومی، حافظان ایمان مردم و مانع اثرگذاری دشمن خواند و بیان دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اقلید: غفلت از مکر آمریکا حتی در زمان صلح بزرگ ترین ساده اندیشی است

امام جمعه اقلید: غفلت از مکر آمریکا حتی در زمان صلح بزرگ ترین ساده اندیشی است