مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 14:212015-07-31سياسي

نقدهای مذاکرات هسته ای سبب دو دستگی در جامعه نشود


باید مراقب باشیم که نقدها پیرامون مذاکرات سبب انشقاق و دودستگی در جامعه نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: ایران اسلامی برای ارتباط با دنیا آماده است و بنا به فرمایش امام راحل(ره) به جز رژیم صهیونیستی با سایر کشورها ارتباط داریم که باید در این ارتباط مواظب باشیم و موضع گیری های گذشته آنها را فراموش نکنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی و نگاه به داخل تنها نسخه پیشرفت است، بیان کرد: هفته گذشته وزیر امور خارجه فرانسه به این سفر کرد که این کشور بیشترین سخت گیری را در روند مذاکرات داشت ولی توجیه آنها برای جبران این کارشکنی پذیرفتنی نیست.

آیت الله علما با توصیه به دولتمردان و مسئولان برای توجه به توان داخلی و هوشیاری در ارتباط با سایر کشورها، بیان کرد: رفت و آمد دولت ها دردی را دوا نمی کند و این تغییرات بده بستان دنیایی بوده ولی آنچه که برای نسل های آینده و فرزندان ما کاربرد دارد نسخه شفابخش اقتصاد مقاومتی است.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به وجود نقدها و اعتراضات به موضوعات مذاکرات هسته ای، تصریح کرد: این نقدها و اعتراضات سبب ترقی می شود که باید دستگاههای مربوطه از اینگونه مباحث استقبال کنند و از سوی دیگر باید مراقب باشیم که نقدها سبب ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدهای مذاکرات هسته ای سبب دو دستگی در جامعه نشود

نقدهای مذاکرات هسته ای سبب دو دستگی در جامعه نشود