مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 14:002015-07-31سياسي

امام جمعه اردبیل: انتخابات مجلس نباید به محل بازی با احساسات و عواطف تبدیل شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: انتخابات مجلس نباید ابزاری در دست عده ای باشد تا به بازی گرفتن عواطف و احساسات مردم صورت گرفته یا به تحریک گروه ها و قومیت ها تبدیل شود.

- " از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه اردبیل به دلیل کشف 150 کیلو مواد مخدر از دادستانی و پلیس مبارزه با مواد مخدر و نیروهای امنیتی تجلیل کرد و از اهالی استان خواست با قصد تقرب در خصوص مواد افیونی با نیروهای امنیتی همکاری کنند.

وی افزود: در خصوص اعانه (کمک) به مدافعین حرم از هیچ کس و هیچ مجموعه ای به طور الزامی وجهی اخذ نمی شود، حتی قرار نیست کسی در این باب مأخوذ به حیا شود و اگر کسی بر فرض محال خبری از الزام دارد حتماً به مدیریت ارشد استان اطلاع دهد.

خطیب جمعه اردبیل اینگونه شایعه ها را کار دشمنان اهل بیت دانست.

عاملی اتحاد و انسجام در داخل استان را بسیار مهم دانست و گفت: در شبکه های ماهواره ای و اجتماعی سرمایه گذاری عظیمی شده تا استان دستخوش تَشتُّت و اختلاف شده و بین مرکز استان و شهرستان ها تَنافُر و تَدابُر ایجاد شود.

وی انتخابات مجلس را عامل دوم برای ایجاد اختلاف میان شهرستان های استان برشمرد و یادآور شد: در آینده نزدیک این امر تشدید خواهد شد به طوری که عده ای که قدرت رسیدن به کرسی های مجلس را ندارند، دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردبیل: انتخابات مجلس نباید به محل بازی با احساسات و عواطف تبدیل شود

امام جمعه اردبیل: انتخابات مجلس نباید به محل بازی با احساسات و عواطف تبدیل شود