مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 13:352015-07-31اجتماعي

فارس گزارش می دهد تردد نیمه سنگین از مرزن آباد تا کرج در محور کندوان


هم اکنون ترافیک محور مواصلاتی کندوان از منطقه مرزن آباد تا کرج با ترافیک نیمه سنگین روبرو است و تردد در آن رو به کندی انجام می شود.

- " از شهرستان ساری، با آغاز تعطیلات پایان هفته مسافران و گردشگران زیادی از محورهای مختلف مازندران راهی شمال می شوند تا از مواهب الهی و طبیعت بکر خدادادی بهره مند شوند.

استقبال پرشور مسافران از استان های شمالی کشور و مازندران به گونه ای است که نه تنها در تعطیلات نوروزی و تابستان بلکه در بیشتر روزهای سال محورهای مواصلاتی استان که مازندران را به شهرهای مرکزی کشور متصل می کند همانند هراز، سوادکوه و کندوان ترافیک های سنگین و طاقت فرسا را تجربه می کند.

ترافیک های سنگین، راهبندان و مسدود شدن جاده ها کمتر از یک ماه گذشته در تعطیلات چند روزه عید فطر و پایان ماه رمضان مشاهده شد که مشکلات زیادی را در حمل و نقل جاده ای ایجاد کرد.

با پایان هفته جاری نیز محورهای مواصلاتی مازندران پرتردد شدند و از صبح تا ظهر امروز ترافیک در غرب مازندران از مسیر مرزن آباد به سمت کرج سنگین بود و تردد در آن به کندی جریان داشت ولی هم اکنون این مسیر ارتباطی با تردد نیمه سنگین روبه رو است.

مسیرهای ساحلی و کناره دریا در مازندران نیز در تعطیلات بیشتر از گذشته مقصد گردشگران است تا حجم زیاد خودروها باعث ترافیک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد تردد نیمه سنگین از مرزن آباد تا کرج در محور کندوان

فارس گزارش می دهد تردد نیمه سنگین از مرزن آباد تا کرج در محور کندوان