مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 12:162015-07-31سياسي

یادواره رزمندگان غواص لشکر 41 ثارالله کرمان برگزار شد


همایش رزمندگان گردان 410 غواص با حضور رزمندگان گردان های غواص و اطلاعات عملیات لشکر 41 ثارالله برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بیست و هشتم اردیبهشت ماه برای نخستین بار از کشف پیکر مطهر 175 شهید غواص دفاع مقدس با دستان بسته خبر دادند.

خبر کوتاه بود و تکان دهنده، خبری که پایانی بود بر چشم انتظاری 29 ساله پدر و مادران داغ دیده، در ادامه پیکرهای 175 تن از شهدا که متعلق به غواصان جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس است، وارد کشور شدند.

تصور این که بزرگ مردانی در نهایت مظلومیت و برخلاف تمام اصول انسانی در عملیات کربلای 4 با دستان بسته توسط نیروهای بعثی به شهادت رسیدند، برای همگان بسیار غم انگیز و متاثر کننده است.

پس از احراز هویت پیکر پاک این شهدا، پیکر مطهر 5 شهید از 175 شهید غواص و خط شکن کربلای 4 که در جریان تفحص در یک گور دسته جمعی با دستان بسته پیدا شدند، در استان کرمان شناسایی و مشخصات آن ها اعلام شد.

به همین دلیل شامگاه پنجشنبه مراسمی برگزار شد تا مردمی از دیار کریمان با همه کرامت و مهربانی خود، یاد قهرمانان مظلوم غواص را گرامی بدارند و سپاس خود را نثار مردانی کنند که با وجود سن کم، بزرگ شدند و از دنیا رفتند.

در همایش رزمندگان گردان 410 غواص با حضور رزمندگان گردان های غواص و تخریب و اطلاعات عملیات لشکر 41 ثارالله که به میزبانی گردان 408 غواص برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره رزمندگان غواص لشکر 41 ثارالله کرمان برگزار شد

یادواره رزمندگان غواص لشکر 41 ثارالله کرمان برگزار شد