مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 10:162015-07-31پزشكي

رشد بیماری های غیر واگیر در ایران نگران کننده است/ ایران رتبه هفدهم علمی جهان


وزیر بهداشت با ابراز امیدواری از اینکه حضور پزشکان مسلمان بتواند موجبات پزشکان و پرستاران مسلمان در جهان را ایجاد کند، گفت: می توانیم پیوندی میان دانشگاه علوم پزشکی تهران، - شیراز و مشهد با دانشگاه های علوم پزشکی قابل تاسیس در آینده در نجف، کربلا، بیروت داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، قاضی زاده هاشمی امروز در همایشی با حضور 400 پزشک از جهان اسلام در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه از طرف دولت جمهوری اسلامی حضور شما را در ایران خیر مقدم عرض می کنم، گفت: براساس روایات آنهایی که مستطیع هستند می توانند به زیارت علی ابن موسی الرضا برسند زیرا این امام غریبی است که به دور از عتبات عالیات، در مشهد هستند.

وی با بیان اینکه امام فرمودند دانشگاه منشاء همه تحولات است گفت: در دنیای امروز کشوری که عالم باشد قدرتمند و توانمند است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه تصور ما بر این است که اگر مسلمانان در علم قدرتمند باشند در جهان قوی ظاهر خواهند شد، خاطرنشان کرد: در ایران همزمان با پیروزی انقلاب تنها پنج دانشکده پزشکی وجود داشت که امروز با قدرت اسلام توانسته ایم این تعداد را به 91 دانشکده پزشکی و 50 دانشگاه علوم پزشکی ارتقاء دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد بیماری های غیر واگیر در ایران نگران کننده است/ ایران رتبه هفدهم علمی جهان

رشد بیماری های غیر واگیر در ایران نگران کننده است/ ایران رتبه هفدهم علمی جهان