مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 مرداد 1394 ساعت 09:512015-07-31اقتصادي

رشد 17 درصدی تولید خودرو کشور در 4 ماه نخست امسال


طی 4 ماهه نخست امسال به تعداد 329 هزار و 55 دستگاه خودروی سواری در کشور تولید شد که این میزان تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 17.

- " به نقل از شاتا، محمد رضا نعمت زاده در در سی و دومین نشست شورای سیاست گذاری خودرو گفت: بازار ما یک بازار جهانی است و ما هم بخشی از آن بازار هستیم.

وزیر صنعت،معدن وتجارت در این جلسه تصریح نمود که اگر یک سرمایه گذار خارجی تولید خودرو را در ایران انجام دهد می تواند تا صددرصد سهام آن شرکت را دارا باشد.

نعمت زاده در ادامه با اشاره به اینکه می بایست به دنبال تکنولوژی روز باشیم افزود: تفکر CKD کاری را از ذهنمان حذف کنیم.

سخنگوی شورای سیاست گذاری خودرو گفت :در این جلسه گزارش تحلیلی از صنعت خودروی ایران با صنایع خودروسازی کشورهای اروپایی به ویژه آلمان توسط دکتر واورا مشاور شرکت ایران خودرو ارائه شد که وی برداشت ها و مشاهدات خود را در قالب 10 سوال و جواب مطرح کرد.

ساسان قربانی افزود: دکتر واورا سابقه کار در شرکت مرسدس بنز آلمان را داشته همچنین مدیر پلت فرم های شرکت یاد شده بوده است.

سخنگوی شورای سیاست گذاری خودرو در ادامه جمع بندی گزارش واورا به نقل از وی گفت: رعایت استانداردهای خارجی، توجه به کاهش آلایندگی، مصرف سوخت کمتر و توجه به مراکز صادرات و تولید در کلاس جهانی، توسعه محصول و اعطای حق انتخاب به مشتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 17 درصدی تولید خودرو کشور در 4 ماه نخست امسال

رشد 17 درصدی تولید خودرو کشور در 4 ماه نخست امسال